wanilla-linda

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Linda - 28 augusti 2013 19:36

Okej! Nu varnar jag känsliga läsare redan NU om att jag kan nämna "äckliga" saker. Läser du nu vidare så gör du det på egen hand och jag vill inte höra i efterhand om att du/ni läst äckliga saker i min blogg.
Detta har alså hänt förut och som jag tidigare sagt, jag berättar ALLT ! 

Har verkligen försökt att vara på toppen humör hela dagen idag men det har verkligen inte gått.. Somnade såklart sent igår och vaknade 2 inatt över att jag hade kramper i magen! Första jag tänkte på var att barnet var påväg SÅKLART! Kollade sängen som en galning om det var blött någonstans och dylikt men så va det inte. Bestämde mig helt enkelt för att gå på toa.
Kan meddela att jag vart sittandes i ca 30 minuter med diaree och magkramper! Påminde mycket om mensverk. 
Trodde helt klart att jag blivit magsjuk men jag har klarat mig hela dagen utan några toalett besök på just den fronten. Har ikväll då varit hos svärmor och jag känner helt plötsligt att våran lill pojk sparkar och har sig men sparkarna ligger nu "under brösten". Misstänkte väldigt fort att det kan ha varit en speciell liten pojk som äntligen har lagt sig till rätta och kanske troligen inatt när jag fick väldigt ont.
Nu är vi i v 32 och han ligger alså rätt nu! Huvudet ner och fötterna uppåt. Hur jag vet det är för att sparkarna har under en lång tid varit på höger sida och lite längre ner men nu ikväll och fram tills jag skrivit detta inlägg har han sparkat så att sparkarna kommer mot revbenen dvs med fötterna uppåt. 
Kanske detta bara är något just, men jag tror helt klart att våran pojk har lagt sig till rättta. 

När jag tänkt mer på detta så blir jag bara ännu mer nervösare om han snart kanske tycker det är dags att se världen! Vad vet jag? Har inte ens gått på vår föräldrar kurs än! Försöker helt enkelt se det bästa på saken och inte försöka oroa mig för mig, men det är inte lätt alla gånger tyvärr.
Imorgon är det dags för BM 8:15 ska vi göra något prov! Har ingen aning om vad som ska göras. Men minns jag rätt så var det något med att kolla sockervärden och så. jaja vi får se vad bm har plockat ihopp denna gång! Så nu ska jag inte blogga någon mer för idag och får nog återkomma imorgon eller en annan dag om vad vi gjorde och hur det gick :) 
Men det får man nog veta på fb iaf!
Kram till er alla.

Linda.Sambo.Wanilla & lilla skitungen :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards