wanilla-linda

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Linda - 19 augusti 2013 21:00

Okej, nu har foglossningen gått över för denna gång! Tack till min snälla sambo som inser att jag är helt "handikappad" och hjälper till med det mesta!
MEN... Idag när man mår bra, jo vad gör man inte då? Storstädar som en tok i HELA lägenheten + tvättstuga. Får vi se hur detta artar sig. Vi har inte bara städat, utan vi har också haft hundbesök här hemma! Hade en kvinna som skulle trimma sin hund inför helgens tävling i Visby. Ska bli riktigt roligt att se hur det går, även om jag själv ska deltaga så önskar vi såklart henne ett STORT lycka till. 

Natten som var, va inte "min" natt riktigt. Igår kväll så mådde både jag och sambon väldigt illa men detta slutade såklart bara bra. Men jag har haft ont i magen HELA natten, sovit till och från, ena sidan är inte bra och inte den andra. Misstänkte att jag möjligtvist bara var gasig i magen men detta var helt enkelt ren magsmärta. 
Slutade med att vi gick upp halv 11 och vart inte frukost förens vid kvart i tre som då bestod av en banan. Hade inte någon större aptit.

Måste såklart få dela med mig av gårdagens roliga tanke. Eller rolig och rolig, jag är varken nervös eller rädd. 
Men jag tänkte på vad som kommer hända när "vattnet" går. Går det på natten? Går det på dagen? Hur kommer jag in till sjukhuset? Ja sådan tanke satt och jag tänkte på igår kväll och vad 17 säger man:? Vattnet gick? Nu är det dags? Nu är h*n påväg? Ja vad säger man egentligen?
Om mina följare har varit gravid så vänder jag frågan till er: vad sa ni när erat vatten gick? Det går såklart att "kommentera" detta inlägg annonymt eller som några brukar göra genom meddelande, eller kommentar på fb.

Annars tar vi dagarna som dom kommer! Jag har varit så SJUKT lat med att packa "BB-väskan" så nu till helgen eller i början av nästa vecka ska vi roa oss med att faktiskt få väskan packad så den är klar.
När den är packad och i skrivande stund pirrar det i magen att bara ens tanken att packa väskan :) 
Snart men bara snart är det dags!

Kramar!
Linda.Sambo.Wanilla & Lilla Alfred <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards