wanilla-linda

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

Nedräkning dag 68!

Av Linda - 17 augusti 2013 17:55

Åh nej! Jag som lovade ett inlägg per dag, hur gick det egentligen? 
Ja kära följare,läsare ni får ha lite tålamod helt enkelt !:) 

dag 68, inget speciellt har hänt sen jag skrev sist. 
Det enda som har hindrat mig från att skriva är att jag åter igen har haft foglossning! Hade besök av en vän i torsdags! Vi trimmade hennes fina hund och lät hundarna gå bada i havet där efter. Hade verkligen jätte trevligt, hade inga "drag" av foglossning, men attans vad fel jag hade!! Kom som en smäll på kvällen och jag har verkligen inte orkat bry mig om nånting IGEN sen jag fick det. 
Idag kan jag väl tycka att det är liiiiite bättre men enbart lite!

Vädret gör humör inte så mycket bättre, jag sitter här och ja, bara sitter still och längrar tills värken går över!
Ha tålamod mina läsare, jag skriver mer när jag mår bättre :)
Kram!

Linda.Sambo.Wanilla & Lilla Alfred

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 28 augusti 2013 19:36

Okej! Nu varnar jag känsliga läsare redan NU om att jag kan nämna "äckliga" saker. Läser du nu vidare så gör du det på egen hand och jag vill inte höra i efterhand om att du/ni läst äckliga saker i min blogg.Detta har alså hänt förut och som jag tidi...

Av Linda - 26 augusti 2013 19:50

Hallå!Jag hade tänkt att blogga igår på då vi redan har kommit ner till dag 60!!!!!!!Men det vart ett inlägg idag då jag har haft full rulle och varit väldigt väldigt trött..Än så länge har jag tyckt att 66,65 (osv) dagar låter väldigt länge, men jag...

Av Linda - 19 augusti 2013 21:00

Okej, nu har foglossningen gått över för denna gång! Tack till min snälla sambo som inser att jag är helt "handikappad" och hjälper till med det mesta!MEN... Idag när man mår bra, jo vad gör man inte då? Storstädar som en tok i HELA lägenheten + tvät...

Av Linda - 14 augusti 2013 17:57

Hallå trogna läsare!Så kul att ni fortfarande finns kvar vid min sida! I vissa stunder gottar jag mig i att ni också finns vid min sida och ger mig den energin jag kan behöva ibland. Så tro inte att ni inte bara läser min blogg, ni är delar av mina d...

Av Linda - 13 augusti 2013 18:13

Nu får vi nog allt börja på en ny kula i denna blogg!Alla blogginlägg kommer såklart stå kvar men nu börjar jag om lite med bloggandet och hoppas att jag fortfaranade har mina trogna läsare med mig! Denna blogg är inte för känsliga läsare då jag våga...

Ovido - Quiz & Flashcards