wanilla-linda

Alla inlägg under juli 2013

Av Linda - 12 juli 2013 22:19

Jisses Amalia!
Nu var det hur länge sen jag skrev här! Finns det någon kvar här tro som följer mig? :)

I skivande stund är vi i V 25 och det börjar bli väldigt jobbigt nu. Ryggen som jag alltid har haft problem med börjar göra mer ont över den tunga magen och brösten som växer! Sedan börjar fötterna säga ifrån med vikten skulle jag tro! Men jag jobbar dessvärre inte i rätt skor också helt enkelt..
Jag ska införskaffa mig ett par stödstrumpor då det går propp i släkten och jag får oftare och oftare vad kramper under nätterna. Titt som tätt dyker det upp otäcka blåmärken på benen också. Mitt vänstra ben ser ut som en blåbär eller bara helt sönder slagen. Jag har gång på gång frågat mig själv och min omgivning vart jag kan tänkas mig få dessa blåmärken ifrån men varken jag eller någon annan förstår hur och vart/varför dom kommer. Så jag får ta mitt arlse till apoteket för att köpa ett par sexiga stödstrumpor! :)

Idag V25 har vi också varit hos barnmorskan! Det togs prover och kollade blodvärden! Jag har tydligen ett sådan himla perfekt blodvärde att det är så sällsynt att se detta på kvinnor! Tror ni inte man blir lite glad då? :) :) nää utan SUPER nöjd och glad. Så pass att jag har tankarna på att bli blodgivare nästa år.. Om jag nu har ett sådant perfekt och ovanligt bra blodvärde för kvinna så tänker jag, varför då inte hjälpa andra och rädda liv? 
Livet för mig handlar om att ge och ta och det finns såklart dom som är ibehov av bra blod och mycket, så varför inte?? Det är en väldigt fin sak att göra.
Hur som så såg även bebisens växande bra ut också. för er som undrar har jag gått upp hela 8 kilo på totalt 25 veckor. Detta ligger inom marginal så även där kan inte barnmorskan klaga på något :)

Är så himla himla glad över alla som skickar presenter och gåvor med posten också! Ni är verkligen hur gulliga som helst och såklart för er som skickar lyckoönskningar! Än kommer det in gåvor med posten och massa lyckoönskningar. Det betyder verkligen så mycket för oss!
Undrar dock vad brevbäraren tycker med att presenter som kommer med posten?? ;-) 

Åter igen! Tack ALLA som följer våran resa, för frågar ni stället och alla presenter och lyckoönskningar. Alla är guld värda <3
Massa kramar

Linda.Sambo.Wanilla & Alfred

Ovido - Quiz & Flashcards