wanilla-linda

Direktlänk till inlägg 25 maj 2013

Konstig vecka!

Av Linda - 25 maj 2013 20:26

Veckan har ju gått otroligt fort IGEN och det var ett tag sen jag skrev. Nästan 1 vecka!!
Veckan har inte heller varit till min fördel riktigt. I tisdags började dagen med huvudvärk och jag var otroligt trött, vilket jag trodde skulle gå över men det visade sig att jag fick en del yrsel,ännu ondare i huvudet,muntorrhet, trött och var allmänt seg! Detta höll i sig ända fram till i fredags. Jag vet inte riktigt om jag kanske slarvat med vattnet vilket jag inte kan minnas, men drack i mig mycket vatten i fredags plus att jag försökte hitta något sockrigt så jag vart faktiskt väldigt pigg. Jag hade kollat med min barnmorska om det var något fel, vilket hon inte trodde men jag skulle gått till och kollat blodsockret. Vilket jag inte heller hann då min hotmail krånglade hela dagen så jag visste inte att jag skulle kommit förens klockan 10 på kvällen. 
Har iaf lugnat närståande att om jag mådde sämre i helgen så skulle jag såklart åkt in till lasarettet. 

Men så idag orkade jag med en promenad fram och tillbaka till svärmor! Har dessutom hjälpt sambons syster att limma fast hårförlägning. Tycker det vart jätte fint på henne, men misstänker att hon inte alls var så nöjd att jag bara satt i 100 st på 4 timmar och 30 min. Sedan avnjöt vi grillat kött med potatis och sallad, super gott som vanligt. till efterrätt fick vi rabarberpaj. MUMS och härlig lördag. Aptiten på andra sidan skärmen finnes!;) ;) 
Imorgon tänkte jag helt klart göra mig favorit rätt, vitlöksmarinerad kyckling med potatisgratäng och vitlöksbröd.
Vi älskar vitkök i denna familj.. 

Jag hoppas att mina läsare fortfarande hänger med mig på min resa! Om två veckor gör jag ultraljud och än så länge tror några att det blir en tjej! Jag och en till tror helt klart på en kille. Vilket kön nu det än är så kommer vi såklart vara glada och stolta!
Glöm inte bort heller att om två veckor avslöjar vi namnet !! =)
Önskar alla en fortsatt trevlig lördag kväll och söndag!
Kram till er som läser!!

Linda.Sambo.Wanilla & lilla underverket <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 28 augusti 2013 19:36

Okej! Nu varnar jag känsliga läsare redan NU om att jag kan nämna "äckliga" saker. Läser du nu vidare så gör du det på egen hand och jag vill inte höra i efterhand om att du/ni läst äckliga saker i min blogg.Detta har alså hänt förut och som jag tidi...

Av Linda - 26 augusti 2013 19:50

Hallå!Jag hade tänkt att blogga igår på då vi redan har kommit ner till dag 60!!!!!!!Men det vart ett inlägg idag då jag har haft full rulle och varit väldigt väldigt trött..Än så länge har jag tyckt att 66,65 (osv) dagar låter väldigt länge, men jag...

Av Linda - 19 augusti 2013 21:00

Okej, nu har foglossningen gått över för denna gång! Tack till min snälla sambo som inser att jag är helt "handikappad" och hjälper till med det mesta!MEN... Idag när man mår bra, jo vad gör man inte då? Storstädar som en tok i HELA lägenheten + tvät...

Av Linda - 17 augusti 2013 17:55

Åh nej! Jag som lovade ett inlägg per dag, hur gick det egentligen? Ja kära följare,läsare ni får ha lite tålamod helt enkelt !:) dag 68, inget speciellt har hänt sen jag skrev sist. Det enda som har hindrat mig från att skriva är att jag åter igen h...

Av Linda - 14 augusti 2013 17:57

Hallå trogna läsare!Så kul att ni fortfarande finns kvar vid min sida! I vissa stunder gottar jag mig i att ni också finns vid min sida och ger mig den energin jag kan behöva ibland. Så tro inte att ni inte bara läser min blogg, ni är delar av mina d...

Ovido - Quiz & Flashcards